2011. április 20., szerda

Dunkin' Donuts

Tegnap érkeztünk haza Berlinből... látnivalók közül az egyik kedvencem a Dunkin' Donuts-os rész volt. Nem is emlékszem mikor ettem utoljára, mert csak annyit sikerült felidéznem, hogy Amerika előtt még tutira volt itthon, utána pedig nem emlékszem, de szerintem már nem volt (sok mindent így határolok be időben: Amerika előtt és után - van idegrendszerem, már nincs).
A kék versenyzőről már első ránézésre tudtam, hogy az mindenképpen a dobozban lesz.
Árulták egyesével is, úgy 1,3 euró volt, 6 darabos kiszerelésben 6, 12-esben pedig 9.
Mi a hatos verziót választottuk, gondoltuk elég lesz ennyi a jóból, az egészségesből, de azt hittük nem lesz elég kettőnknek reggelire... aztán négynél feladtuk... oké, hogy az csak 2-2 volt fejenként, de már így is eltelített minket. A maradék kettőt pár óra múlva gyűrtük le.
Mindegyiket elfeleztük, és egyetértettünk abban, hogy melyik mennyire finom.
Megnéztem a német honlapjukat, mert azt hittem van mindegyikről részletes leírás, de csak ennyi... ölég halovány az információ, és még az összes dónácc sincs fent. Viszont, a központi honlapon van kalóriatáblázat is erős idegzetűeknek... az összetevők is ott vannak, de azt már tényleg nem mertem megnézni.
A hat közül a legfinomabb a Grüner Apfel volt... nagyon almás... még most is csorog a nyálam, ha rágondolok... olyan töltelék volt benne, mint a McDonald's-os almás pitében.
Második helyezett a Kirsch-Banane... cseresznyés máz, a banános rész pedig belül volt puding formájában.
Harmadiknak a húsvéti különkiadást mondanám... jópofaság, és a két tojáscukorral a tetején igazán jól mutatott... majdnem nem is ettem meg... aztán eltelt 10 másodperc, és már el is tűnt. Ízre is jó volt, bár azt nem tudtuk beazonosítani, milyen ízt érzünk, de attól még jó volt... belül ez is banán pudingos, ami nekem nem passzol a Húsvéthoz, de nekik attól még lehet.
Negyedik helyre az Erdbeer Vanille került... kívül epres máz, belül vanília puding.
Ötödik a Blue Sky... amit csak azért választottam, mert ha már egészségtelen, akkor abba adjunk bele mindent, és száműzzük a természetesség legkisebb látszatát is. Ízre semmi extra, belül semmi, de azért ez is jó volt.
A hatodik helyezettet Nyúl választotta, valamilyen kókuszos... a többihez képest száraz, és semmilyen.

Elég fos ez a kép, de aluljáróban ilyet tudok...
+ még nem aludtam ki magam, és izomlázam is van.
Puszi.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!





Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share