2011. április 28., csütörtök

Currywurst

Azok közül, amiket Berlinben ettünk, a currywurst volt az egyetlen német. Finom volt, de ez ízlett a legkevésbé... a Döner és a többiek nekem finomabbak voltak.
Sajnos nem tudtuk, hogy még Currywurst-múzeum is van, helyenként biztos érdekesebb lett volna számomra, mint a Technikai.

A currywurst-ot nem kell keresni, utcán és aluljárókban gyorséttermi szinten sok helyen van... nem akartunk mellélőni, ezért nem egy "sima" utcainál próbálkoztunk, hanem a Currywurst Expressnél. Három méret volt: M-es 2,90-ért, L-es 4,90-ért, és XL-es 6,90-ért. Mindez, persze volt menüben is, de mi az ücsitől megint eltekintettünk.

Csak úgy porzott a rengeteg currytől... a ketchup is elég volt, nem kellett repetát kérni belőle. Ezen a részen bukna Magyarországon ez a dolog... nem hiszem, hogy itthon is Heinzt használnának a vödrös helyet.
Kaptunk rá hagymát is, de az extra... igazából azért kértük, mert a pultos gyorsan beszélt, viszont németül, és csak a hagymát és a jalapeño-t értettem, a harmadik verziót nem, ezért gyorsan a hagymát mondtam, de azt nem tisztáztuk, hogy ez nem kötelező. Mindegy, finom volt, csak a sok curry és ketchup mellé nem biztos, hogy szükséges... az én gyomromat nem bántotta, de Nyúl pár óra múlva kicsit nyafogott... nem csodálom, életében összesen nem evett meg ennyit egyikből sem... eddig úgy tudtam, hogy se a curryt, se a ketchup-ot nem szereti... a végén még az is kiderül, hogy nézi a Grészt titokban.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!





Share

2 megjegyzés:

  1. A lényeget kihagytad :)
    az XL annyival nagyobb, hogy egy helyett két virsli/kolbászt kap az ember. Fogják a cuccot és beleteszik valami aprító gépbe, nem ám késsel aprózzák :)
    A hagymás akció pedig plusz harminc cent volt.. és azt se felejtsük ki, hogy jól jött azért az előző nap a 'lidliben' vett szeletelt barna kenyér is, mert a kis buci amit adtak hozzá azért elég kevéske volt. Ha nem eszünk hozzá még plusz kenyeret.. na akkor lett volna ki a belünk igazán :)
    Viszont, mindezek ellenére nekem tényleg ízlett, bár igen.. tartok tőle, hogy egy igazi magyarosch patkányhúsos kisbüfé kínálatából kevésbé szerettem volna :))
    Szeretem én a kecsöpöt, csak normális minőségű legyen.. a curryvel megleptem még magam is, Grészt pedig nem nézek titokban:)

    VálaszTörlés
  2. De fontosnak tartottad, hogy azonnal reagálj a Grészes részre... a többit terelésnek írtad, szerintem... most már tuti, hogy nézed. :)
    Az elején nem jól írtad... az M-es volt egy kolbászból, az L-es kettőből, az XL-es pedig háromból... a szeletelős részt pedig csak Te láttad, mert akkor én már küzdöttem a helyért az agresszív nagypapával... szóval, jó hogy elmondtad most, ha már akkor nem mondtad el ezt a gépes sztorit. :)
    A bónusz kenyér tényleg kellett... ha azt átszámítjuk bucira, akkor az még + 4 legalább... tunkolás nélkül. :)

    VálaszTörlés

Share