2011. április 5., kedd

Brokkolis tészta

Az az érdekes, hogy egy (anti)főzős blog legnépszerűbb bejegyzése az elmúlt időben, a kutyáimról szóló volt. Gondoltam, ezután mindegyikbe belecsempészem az egyik makkát vagy mindkettőt, esetleg Nyulat, de az nem lenne fair... nem az állataim miatt, hanem az igényesen, aprólékosan és teljes átéléssel elkészített ételek miatt, amiket hétről hétre kotyvasztok.
Szóval, akkor most csak "sima" kajás lesz, de ha az számít, közben gondoltam a kutyákra is... a makkákra is, főleg hogy Vidra épp előadta a nagyhalált, mivel két percig üres volt a tálkája.

Ebben az ebédben az volt az igazán jó, hogy fél óra alatt elkészült... az íze is jó volt, de az csak az elkészülés után. Brokkoliból megint a fél kilós mirelit nyert, edényből pedig a wok... amibe beletettem a brokkolit, picit megsóztam, aláöntöttem egy kis vizet, hogy ne csak égjen, hanem olvadjon és párolódjon is... ezt biztos nagyon nem így kellett volna csinálni, de nem volt több időm rá... viszont, hogy hatékonyabb legyen az olvadás, alufóliával letakartam a wokot... jó lett volna a fedő is, de az nincs hozzá.
Amíg a brokkoli készült, addig feltettem a tésztának a vizet... és a változatosság kedvéért most azt is megvártam, amíg felforrt. A tészta és a brokkoli egyszerre lett kész... összekevertem őket, nyomtam rá két gerezd fokhagymát, reszeltem rá sajtot, és ennyi... petrezselymet is akartam tenni rá, de azt elfelejtettem.
Érv: vastartalmú.
Ellenérv: nincs benne husi, ezért Nyúl-lázadás törhet ki.

Megint fura állatot látok bele ebbe a képbe... de nem is gondolok rá,
mert úgy gusztustalan, és többet nem fogom megenni.

Na jó... elgyengültem, legyen állatos kép is:

Macika és a kedvenc helye.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!






Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share