2010. február 1., hétfő

Spenótos penne

Ezt a receptet is addig tart megcsinálni, amíg a tésztát kifőzzük... persze csak akkor, ha már azzal egyidőben elkezdjük a többi részét, amikor a vizet felrakjuk forrni. Amíg a víz melegszik, a 2 doboz spenótot is beletesszük egy fazékba, rányomunk5-6 gerezd fokhagymát, 2 tömlős sajtot, megsózzuk és főzzük néhány percig. Ha a tészta is kész, összekeverjük a spenóttal, tepsibe rakjuk, reszelünk rá sajtot, és megsütjük picit.

Képtelen voltam éles képet lőni,
az összes közül még ez volt a legtűrhetőbb...
felraktam, ha már ilyen precízen megkomponáltam.

Már megint a lustaság...
ha egyszer nem lennék annyira rest,
Isten bizony reszelnék sajtot!



Share

2 megjegyzés:

  1. Spenót nélkül oké is,de spenóttal költözhetek másik városba...(akár másik országba is...)

    VálaszTörlés
  2. Pedig nagyon egészséges, sok vas van benne... néha nem árt az.
    Én annyira szeretem a spenótot, hogy amikor Amerikából 2 év után hazajöttem, egy hétig nem kértem mást, csak spenótot :)

    VálaszTörlés

Share