2010. február 26., péntek

Karajos csirke krumplival


A szörnyűséges babfőzelék után, valami krumplisra vágytunk... volt is a mélyhűtőben egy maradék egész csirkemell még múlt hétről, és két szelet karaj, még azelőttről.
Kiklopfoltam, és "Porhanyós pulyka fűszerkeverék"-kel megszórtam őket.
(A fűszerkeverékről még annyit, hogy miután hazahoztuk még Karácsonykor, akkor vettük észre, hogy "alcímnek"a hátulján az van: Currys pulyka... na, ennyi elég is volt ahhoz, hogy ne használjam, mert Nyusz nem szívleli a curryt... erre ma elolvastam, hogy mégis mennyi van benne, meg még azonkívül mi... hát, kérem szépen az összetevőknél ez a felsorolás van: só, fűszerek (őrölt gyömbér, őrölt koriander, fokhagymapor, őrölt szerecsendió), cukor, méz aroma... és hol a curry??? Az ajánlatban... ha azt akar valaki csinálni, akkor azt még tegyen hozzá!
Vicces,nem? :) Zárójel bezárva.)
Miközben curry nélkül szívta magába az ízt a husi, azon gondolkodtam, vajon a tárkony mennyire üti ezt? Nem kockáztattam, még nem teljesen épp a gyomrunk... felvágtam tepsiskrumpli formájúra a krumplit, ráraktam a besózott, megfűszerezett húst, és... és ekkor vettem észre, hogy van még egy pohár tejföl a hűtőben... na, itt már nem bírtam magammal, és belekevertem egy kis tárkonyt is + majonézt.
Innentől kezdve, már itt is úgy ment, mint a szokásos tepsiseknél:
alufólia + 45 perc sütő + alufólia le + pirulásig.

Megfér egymás mellett a csirke és a karaj.
(Nem segítettem rá Photoshoppal.)

Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share