2010. február 14., vasárnap

Szívecskés torta

Először megúszósra terveztem... gondoltam, elmegyek és veszek kész, fodros szélű gyümölcstorta piskótát... de aztán, annyira fújt tegnap a szél, hogy nem mentem sehova... viszont, nagyon izgultam, mert nekem még soha nem sikerült a piskótám. Tudom, az nagyon egyszerű, de nekem valahogy mégis mindig kemény lesz... hát, most nem!
A tésztát, a tavalyi szülinapi tortám alapján csináltam... ez volt a legnehezebb, utána már a könnyű rész jött: amikor megsült a piskóta, akkor álltam neki főzni a vanília pudingot... amikor elkészült, ráborítottam a piskótára (amit benne hagytam a torta formában), aztán hagytam hűlni.
Amikor már megdermedt, ráraktam a gyümölcsöt, megfőztem a zselatint a recept alapján, és ennyi. Azaz, hogy nem... mert a zselatinra tényleg oda kell figyelni... baromi könnyen odaég... és ha odaég, plusz ha van benne meggylé, akkor kicsit kesernyés lesz...

Eperrel se nézett volna ki jobban.

Le se szarom, ha azt mondják, giccses ez az egész.


Share

1 megjegyzés:

  1. Ki mondja?
    És mért is figyelsz oda rá?
    Fölösleges...
    Mindenkinek ugyse tudsz megfeleni,én már nem is akarok....

    VálaszTörlés

Share