2010. február 26., péntek

Tarkabab főzelék borzasztó

...avagy az újabb elrettentő példa.

Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen egyszerű ebédet így el tudok rontani! Nem értem, mitől lett ehetetlen, és mitől lettünk olyan rosszul utána még 1 napig... oké, attól a kevéstől, amit megettünk, de hát semmi nem volt romlott benne, csak rossz íze volt... vagyis nem is rossz, hanem sós... de ki nem sózott már el valamit? Ettől még...?
Szépen beáztattam előző este a babot... reggel megmostam, felraktam főni egy kis vegetával és sóval... jó, nem egy kis. Raktam még babérlevelet is bele kettőt... meg fokhagymát is nyomtam bele hármat (gerezdet)... elég hamar észrevettem, hogy a bab héja kezd leperegni... felhívtam Apit, hogy wtf, mert így azt sugallja, hogy mindjárt kész... mondta is, hogy valószínű... habarjam be, és csókolom. Pedig azt hittem, hogy órákig kell majd főzni... mindegy, felkészült voltam, hamar raktam a tejfölbe egy kis lisztet, és behabartam... belekarikáztam a kolbikát is (jajjj, azok a szegény kolbászkák... mentek a kukába azok is), főztem még pár percig, és már vittem is tükörtojással Szívemszotty elé... de láttam már az elején, hogy gond van... komolyan mondom, nem értem!

Még az eredetijét is kidobtam a gépről,
annyira haragszom rá.




Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share