2010. március 1., hétfő

Hurka-gyurka

Ha nincs a közelben Gyulai mintabolt, akkor ez az ebéd nem jöhetett volna létre... de még így sem volt egyszerű, mert a májas hurkájuk méltán nagyon népszerű, ezért ha érkezik is, és nincs résen az ember, akkor semennyi perc alatt lecsúszik róla. Kb. 3 hónapja vadászunk már rá, és csak most sikerült kapni... de most se annyit, amennyit szerettem volna, mert 3 pár volt, és abból az egyik kicsit már avétos volt, úgyhogy csak 2 párat zsákmányolhattam.
Mikor először sütöttem, nem volt az igazi, mert nem tudtam, hogy ezt is le kell fedni először, meg nem árt ha a krumpli alá locsolt kis mennyiségű olajat a sóval összekeverem, és kézzel jól összeforgatom őket, és csak úgy rakom rá a hurkákat... az alufóliát nem kellett háromnegyed óráig rajta hagyni, elég volt fél óra... addigra már kisült kicsit a zsírja, és azzal is össze tudtam keverni a krumplit... negyed órát sütöttem fólia nélkül, és megint megforgattam... és végül annyira finom lett, hogy csak na!

Szerencsére, nálunk csak egyvalaki szereti
az odaégetett krumplit, így nem kellett osztozkodni.

Share

2 megjegyzés:

  1. Pedig az odaégett milyen finom, van aki a sütinek is csak szélét szereti,mert az egy kicsit égettebb.

    VálaszTörlés
  2. Mindenben finom, de sajtban a legfinomabb az odaégett.

    VálaszTörlés

Share