2011. május 21., szombat

150% sárgarépa

Ez egy elfekvőben lévő receptem, ami még a régirépa idejében készült... több, mint valószínű, hogy újrépából ehetőbb és finomabb lett volna.
Korábban volt már egy nagyon hasonló receptem, a rizses padlizsános, de azt nem találtam elég vitamindúsnak, ezért répával és kukoricával egészítettem ki... na, nem mintha a kukoricában annyi minden lenne, de a tény, hogy zöldség, pszichoszomatikusan sokat segít.
A répával más a helyzet, abban van minden... ebben különösen sok minden lehetett, mert alig akart megpuhulni, ráadásul nem volt kevés belőle, ezért gyakorlatilag félig nyers volt az ebédünk.
A padlizsános receptet átírtam répásra:
Hv: rizs, 2 db cukkini, 1 kukoricakonzerv, rengeteg sárgarépa, sajt, petrezselyem, citromlé
Egy tálka rizst megmostam, kevés olajon megpirítottam, megsóztam, felöntöttem két tálka vízzel, beletettem a felkockázott répát, a felkarikázott cukkinit, és hagytam rotyogni... amikor már nem volt alatta víz, beleraktam a kukoricát, az apróra vágott sajtot egy kis citromlével és szárított petrezselyemmel, majd összesütöttem még egy kicsit annyira, hogy a sajt megolvadjon és megpiruljon.

Ha régirépából készítjük, kicsit főzzük elő
mielőtt a rizst és a cukkinit is beletesszük...
ennyi eszem lehetett volna, de majd legközelebb.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!





Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share