2011. május 4., szerda

Fish&Chips

Az angolok hagyományosan újságpapírba csomagolják, de ez már a modernkori berlini utánzat. Ennek azért örülök, mert nem feltétlenül jó az, ha az ólombetű zsigerből jön... szó szerint. Túl sok mindent nem tudok mondani a Fish&Chipsről, bár vannak, akik ezt hosszan ragozzák, de mégiscsak egy rántott hal sült krumplival. Egyet azért linkelnék, mert Ő nagyon szépen tényleg valódi újságba csomagolta... azt nem tudom, hogy utána meg is ette, de ez a történet szempontjából mindegy. Ha valaki rendes receptre vágyik, rendes leírással, akkor ajánlom ezt az oldalt: link, ott láthatjuk, hogy nem csak "egy rántott hal sült krumplival"... és valószínűleg ezért a mondatomért agyon is lőne.
Finom volt, de igazából én Noodle-t ettem (bár ne tettem volna, akkor futottam bele a bűnrossz Asiagourmet-be), ez Nyúl vacsorája volt... épp nem kívántam a halat semennyire se. Az ára 3,50 euró volt.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!




Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share