2011. május 11., szerda

Káposztás párna, de savanyú

Vidra oda se nézett:
Jajjj, inkább ne is lássam mit művel a konyhában...
remélem a halaspácsó nem kerül veszélybe.

Esmét barkácsolhatnékom volt, ezért megszületett a savanyú káposztából készült leveles párna, májkrémmel, sütőben, alufólián, nyomokban sajttal, éhesen és kicsit aggódva az eredménytől, de bizakodóan.
A savanyú káposzta egészséges, tele van C-vitaminnal, ezért feljogosítva érezte magát, hogy megtévesszen, és összekeverjem a kelkáposztával... na, nem mintha akkor kellemesebb lett volna a konyhában levegőt venni. A párna hamar elkészült... türelmetlen állapotban kezdtem neki, ezért csak nyolc részre vágtam a kiolvasztott leveles tésztát, és inkább nagyobb párnákat készítettem. Miután kinyújtottam a tésztát, megkentem májkrémmel... úgy terveztem, hogy mind a nyolc így jár, de négynél elfogyta magát, ezért a maradék négyre valami mást kellett kitalálnom... végül lett két kolbászos, és két főtt tarjás. Mindegyikre raktam apróra vágott trappista kockákat és jócskán káposztát... ha nem lettem volna rest, még a tetejére is reszeltem volna sajtot, de ez komolyabb érdeklődés hiányában elmaradt.

Jó volt, és kisülve már egyáltalán nem volt kellemetlen illata...
bár, a kolbászból legközelebb kevesebbet teszek,
mert elég intenzív volt a káposztával együtt az íze.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!





Share

2 megjegyzés:

  1. Ez az ötlet nagyon tetszik. Nálunk Szeptemberben lesz káposztafesztivál és megcsinálom. Köszönöm! Puszi.(Zita)

    VálaszTörlés
  2. Majd írd meg hogy sikerült!

    VálaszTörlés

Share