2011. január 25., kedd

K-leves

A T-leves után megérkezett a K-leves is... K, mint kocka, leveskocka. Valószínűleg, erre a nagyon bonyolult és nagyon időigényes receptre mások már születésükkor rájöttek, de nekem csak most sikerült... és talán még most se, ha egyik este nem fagytam volna át nagyon, és nem kívántam volna azonnal valami forró levest. A tea egyáltalán nem jöhetett szóba, mert ezidáig nem ismerem sós verzióját. Hagymalevest már késő lett volna főzni, addig nem tudtam várni, gyors megoldás kellett. Megnéztem a leveskocka dobozán mit ajánlanak, hátha... és igen, van simán csak kockából leves!
Azt írta 1 liter vízhez rakjunk két kockát, de inkább megvariáltam annyiban (nincs az az egyszerű recept, amin ne lehetne változtatni), hogy csak egy kockát tettem bele, plusz egy kis sót, 3 gerezd fokhagymát és a végén szárított petrezselymet... valamint cérnametéltet, de az recept szerint való volt. Kb. 10 perc alatt kész volt az egész... és ez tőlem nagy szó, mert még egy rántottával is elvagyok fél óráig.

Megettem mind az 1 litert... úgy átmelegedtem tőle,
hogy a Becherovkára már nem is volt szükség,
pedig a végére még azt is tartogattam.




Share

2 megjegyzés:

  1. A leves ilyenkor finom, mindegy milyen, de te a megettem mindent szót használtad. Esetleg felét meghagyhattad volna.... (jóban, rosszban)

    VálaszTörlés
  2. készült több adag is, mindet azért nem ette meg :)

    VálaszTörlés

Share