2011. január 16., vasárnap

Sajtos rúd

Ezt a könyvet '89-ben kaptam Karácsonyra.

Néha még most is használom.

A receptet nem is írom ki, így sokkal egyszerűbb.

A könyvben nem csak receptek vannak, hanem sok más jótanács is... szeretem és régen is szerettem ezt a könyvet... ha nem is fogadtam meg mindent belőle, de nagyon szórakoztatott már akkor is.

Azért készült ilyen perverz kép a sajtos rúdról (ami a könyvben "Sós rudak" néven szerepel egyébként), mert mire észbekaptam már csak ez az egy partiképes maradt... és az is félig Nyúl szájában. Mondtam neki, ne mozduljon, jó lesz az így is.
Amúgy kicsit vékonyra nyújtottam a tésztát, ezért túl ropogós lett, legközelebb vastagabbra hagyom. (Mondom én, hogy a sodrófával nem vagyok jóban... ha néha elő is veszem, akkor is csak visszavet az eredményből.)





Share

1 megjegyzés:

Share