2011. január 8., szombat

Karácsonyi saláta

Ez a harmadik Karácsonyunk együtt Őnyusziságával, és eddig háromszor csináltam ilyen salátát az ünnepre. A recept anyóstól származik... azt nem tudom, hogy ez saját találmánya, vagy Ő is úgy kapta, mindenesetre, náluk ilyen saláta minden évben van... és Nyúl most már engem is rászoktatott, hogy nálunk is minden évben legyen. Nem baj, finom és nagyon szeretjük... egyszer még évközben is csináltam, de ha nem Karácsonykor van, akkor az íze se olyan.

Ami kell hozzá: majonéz (kb. 150 gramm... mondjuk, én még az életben nem raktam bele annyit, mert sose mértem, így lehet, hogy egyszer többet, egyszer kevesebb lett), 1 pohár tejföl (ezt meg felülbíráltam, mert nekem nem volt elég egyszer sem az 1 tejföl, így raktam bele még egy pohár kefirt is), fél citrom leve (csak üveges van itthon... abból 3 kupaknyit tettem bele), 5 tojásnyi héjában főtt krumpli, 1 csom. újhagyma, 1 csom. piros retek, 2 alma, 2 savanyú ubi apróra vágva (négyet tettem bele), ha van még egy kis reszelt sajt is mehet bele, és egy répát félig belereszeltem, a másik felét a tetejére díszítésnek.
Mivel, nekem ez kb 2 óra, ezért már 23-án este megcsináltam... + az sem árt, ha egy kicsit összeérnek az ízek.





Share

1 megjegyzés:

  1. Szosz ez a saláta mennyei eledelnek tűnik. Finom kis téli saláta.Majd feljavítom a fránya fogyis étrendem,jó majonéz nem lehet, és tejföl se de a többi is jó lesz.

    VálaszTörlés

Share