2011. február 1., kedd

Hogyan együk szabályosan a túrós tésztát?

...avagy Nyúl extra precízen adagolja arcba az ebédet.

Először is vegyünk egy adag túrós tésztát.
Szórjuk meg túróval, tejföllel, sóval, pirospaprikával.
Megszórhatjuk cukorral is meg szalonnával, de úgy csak
én szeretem... együtt édes és sós, nyammm.
Így meg olyan anyós-féle (de sokat emlegetem mostanában...
azzal az ajándék könyvvel hazahozhattam Őt is egy kicsit),
és Nyulat is erre a fajtára szoktatta... és lassan már engem is.

Ezek után, normál ember elkezdi villázgatni...

...de Őnyuszisága nem, neki kell az egész felszerelés még kaja közben is.

Minden falatkához külön tejföl...

...külön kis só.
Az egész ceremónia annyira lassú, hogy mire itt tart, addigra
nekem már arra is van időm, hogy kimenjek a gépért, és lefényképezzem.






Share

4 megjegyzés:

  1. Nem járulok hozzá a képek megjelenítéséhez! :)

    egyébként meg ez a paprikás ügy nem anyámtól, Papitól ered inkább, ő ette így.. no nem ilyen lassan, az a sajátom :)

    VálaszTörlés
  2. Szosz: erre adok neked egy receptet (Nyulad ne lássa)
    Mikor csipeget a párod, te pedig már megetted a tányérodból, akkor a másik oldalára ülsz a tányérjának (szóval az asztalnak)És szépen villázgatsz a tányérjából-)))) Sokkal hamarabb végeztek és megtanul gyorsan enni.
    (vagy te is mellém ülsz a kilókat számolni-)))

    VálaszTörlés
  3. Mióta vele vagyok, felcsipegettem 10 kilót, ezért nem terrorizálom még ebéd közben is, mert a végén elgurulok. Az a megoldás, ha később állok neki enni, akkor talán egyszerre végzünk.
    Amúgy annyira lassú, hogy még anyám is rég befejezi, mikor Nyúl még eszik... pedig korábban azt hittük DM-nél lassabban senki nem fejezi be az ebédet.

    VálaszTörlés

Share