2010. január 23., szombat

Baconos-sajtos tészta

Amióta elkészítettem a sajtos karfiolt még tavaly, azóta azon gondolkodom, hogy tudok belevarázsolni a szaftba egy kis bacont... nem mondom, hogy nem féltem a kivitelezéstől, de úgy gondoltam, ha már megcsinálom, akkor nem karfiollal, hanem tésztával tálalom.
Komolyan mondom, nagyon finom lett! :)
Annyit variáltam csak a karfiolos recepten, hogy a bacon felszeletelésével kezdtem, amit aztán megsütöttem, és arra raktam a 4 evőkanál lisztet, majd a tejet, sajtot és a fűszereket... és bejött! :)
Sikerélmény rulez!

Nem annyira esztétikus, mint finom.

Share

4 megjegyzés:

  1. Ha itt olvasgatok ,evés nélkül is jön a kalória.
    De ez a recepted tetszik,majd a szalonka helyett kávéskanálnyi olaj lesz,és kész....

    VálaszTörlés
  2. Háttt, mi sokat sétálunk, gyalogolunk... fogytam is egy keveset az elmúlt hetekben... annyit csinálok, hogy késő este már nem csipegetek ilyesmit.

    VálaszTörlés
  3. Megfőztem,a mártás kicsit sok lett,de ez nem volt zavaró.
    Izlett is(csak nem mertem jóllakni....)
    Fotót tettem be,majd meglátod...

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy megcsináltad! :)

    VálaszTörlés

Share