2010. január 26., kedd

Paprikás krumpli

Tegnap nagyon elnyűttek, és fáradtak voltunk... mondtam is Szívemszottynak, menjünk el krumpliért gyorsan, összedobok egy paprikás krumplit, és pihengessünk tovább... egész nap.
A két kiló krumpli soknak bizonyult (annyi volt a hálóban, egy csomagban), mert megpucolva, összevágva sem fért el a fazékban... ami nem fért bele, azt beleraktam egy kis zacsiba, és lefagyasztottam... jó lesz az még valamikor húspogácsa mellé.

Tehát, annyi krumplit használtam, ami ebbe a fazékba belefért... de előtte, vágtam alá két fej vöröshagymát, amit megpirítottam, megpaprikáztam, és csak utána tettem rá a krumplit... sokszor használom a krumpli szót, de hát ez egy ilyen recept, ugye. :) Az még viccesebb lenne, ha szinonimákra cserélném, mint Joey tegnap... :)
Szóval, a krumplival teli fazékba szórtam még sót, egy kis petrezselymet, és még egy babérlevelet, sőt még 3 gerezd fokhagymát is... nem tudom, mennyire szabálytalan a só utáni rész, de nem rontottam el vele, finom lett.
Amikor úgy láttam, hogy mindjárt kész a krumpli, akkor belekarikáztam 5-6 virslit. Eredetileg kolbásszal akartam csinálni, de nem mentünk olyan messzire, ahol a kedvencünket meg tudtuk volna venni.

Friss kenyeret viszont vettünk hozzá...
egy emberes serclivel még jobb volt. :)

Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share