2010. január 11., hétfő

Wellness-Fitness

Ha az embernek nincs bérlete, és a legközelebbi hely, ahol zöldséget vehet kb. 45 perc sétára van, akkor az élete kész fitness... ha utána befekszik a kádba egy fél órácskára, akkor meg már wellness is.
Jó a Penny... elsősorban jó közel van... de az alapvető élelmiszereken kívül nemsok mindent tudunk ott megvenni... jó, hogy nem kell messziről cipelni az ásványvizet, meg az almot mondjuk, de ennél többre nem számíthatunk... friss zöldség olyan ritkán van, hogy ha csak arra várnék, évszakonként ehetnénk... ezért, néha kénytelen vagyok kicsit messzebbre menni értük. Az meg tényleg butaság lenne, ha van rá időm, és azt nem sétálásra használnám, hanem metrón üldögélésre.
De térjünk át a salátára: fejes saláta nem volt... vagyis egybe nem, csomagoltat vettem egyet, meg 2 csomag retket is, paradicsomból többet, de abból csak kettőt vágtam a salátába, és még kukorica is került bele. Hogy tényleg csuda fitness legyen, ezért kefirt használtam öntetnek... jó egy kis majonézt azért raktam bele... és még sót is, de tudom, ezzel halálos bűnt követtem el az egész fitness ellen.

A kígyóubi ott maradt az Örsön...
biztos, elvonta a figyelmem a cukkini.

Share

2 megjegyzés:

  1. Kígyóubi ide vagy oda, én szívesen ennék egy tányérkával.
    Na jó nem szemérmeskedem, egy egész tállal is be tudnék lapátolni...

    VálaszTörlés
  2. Grill csirke volt hozzá... elfogyott mind, imádok a csontos részekkel elszöszmötölni sokáig.

    VálaszTörlés

Share