2010. január 10., vasárnap

Bohóc, rizs hajjal

Tegnap bepánikoltam egy pillanatra... kicsit elszámoltam magam az idővel, de hamar feltaláltam magam. Eredetileg, fasírtot akartam sütni, de az már nem fért bele... pedig nem is voltunk az Auchanban. Ilyenkor jön a jó öreg mélyhűtött húspogácsa, és rántott sajtika... amíg sültek, addig a kurkumás rizs főtt... és ha már itt tartunk, elmondhatná valaki, hogy a kurkuma mire jó? Oké, gyulladáscsökkentő, de ennyi erővel diclofenac-ot is belekeverhetnék a rizsbe, ha sárga lenne... merthogy, tegnap mi arra jutottunk, hogy kiváló természetes ételszínezék.
Ennyi. Íze semmi, fogd meg jól.

Viszont, ha a bohócot szétziláljuk,
akkor előjön a szelleme!

Share

2 megjegyzés:

  1. Tényleg színez a kurkuma,és ez a lényege..
    Van persze íze is(de mint színezőanyag természetes és nem mesterséges...
    Megőrülök ettől a nem tudom miholvantól.
    Jobb lett volna hagyni a gépet a...

    VálaszTörlés
  2. Először 1 kiskanállal, következő alkalommal már 2 kiskanállal tettem a rizsbe, és még így sem volt íze... színezéknek inkább akkor nem használom, tök mindegy milyen színűt eszünk.

    VálaszTörlés

Share