2011. február 13., vasárnap

Tejbegríz

Sokféle van a kőkeménytől az igazán könnyen ihatóig. Kísérleteztem egy ideig, amíg megtaláltam azt az arányt, ahogy mi szeretjük: 6 deci tejhez 6 evőkanál dara... ebből lesz pont két tányérral, és pont olyan állagú, ahogy jó. Közben nem hallom a gondolataimat (már megint) a köcsög szomszédoktól... hogy a %+!"/%ba tudnak ezek állandóan dübörögni?! Legszívesebben lerajzolnám az összeset, és széttépném őket apró fecnire. Na, valamelyik most eset le a székről... vagy honnan... bánom is én, csak kussoljon már.
Akkor térjünk vissza a tejbegrízhez... barátságosan, mosolygósan, persze.
Csönd van, hallelujah!
Tejbegríz... szóval, dara, tej. Azt hiszem a helyes képlet:
evőkanál/dl... de ezt nem tudhatom biztosan.
+ 1 vaníliás cukor, 1 evőkanál "sima" cukor, ezt az egészet a fazékba, kevergetés folyamatosan.
Azért írom ki, hogy evőkanál, mert amikor tegnap nézegettem recepteket, mindenhol tk, ek, mk, stb volt... tudomtudom ez baromi egyértelmű mindenkinek, de nekem nem... el kellett rajta gondolkodnom, és ezt én nem szeretem... elég strapa a főzés önmagában, hadd ne gondolkodjak már a recept kódján is. Azt is tudom, hogy nincs több eszem egy kutyánál, de legalább folyamatosan dolgozom azon, hogy ne is legyen.


Újra itt vannak a szellemeim!
Szépen, egymás után szállnak ki a tányérból, és...
ki tudja merre mennek.
Az agyamból is kiszállhatnának már, lassan nem férünk el.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!






Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share