2011. február 10., csütörtök

Bundáskenyér

Tervben volt már egy ideje, csak nem volt hozzá elég jó az idő. Az meg minek? Hát me' nem szeretem az olajszagot, és ha sütöm, akkor a konyha ablaknak totál nyitva kell lennie... igaz, azt hidegben is ki lehet nyitni, viszont odafagyok.
Tegnap se volt annyira jó idő, de ebéd időre értem haza úgy, hogy nem reggeliztem, és már délelőtt is a bundáskenyérért folyt a nyálam, ezért nem igazán volt más választásom, mint sütni.
A bundáskenyér nem kéri, hogy legyen olajos, és azt sem bánja, ha odapirul egy csöppet... és ezek nagyon jó tulajdonságok, mivel épp nem volt itthon egy csepp olaj sem, a figyelmemet pedig megosztottam a kávés placebo készítésével, ezért oda is kapott.

Nem volt ideje kihűlni, így is finom lett.



Nagyon-nagyon várunk vissza
Robert Kubica!






Share

2 megjegyzés:

  1. Csinálhatsz akkor is ha itthon vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, ma ham and eggs lesz reggelire... de ez attól függ mikor kelsz fel... azaz Vidrácska mikor megy ébreszteni. :)

    VálaszTörlés

Share