2010. október 26., kedd

Csokis barackos

Igaz, hogy almából van dögivel, de nagyon kívántam valami csokisat/kakaósat, ami barackos. Keresni akartam egy csokis piskóta receptet, de nem voltam kockáztatós hangulatban, ezért egy bevált receptet használtam fel. Volt otthon kefir, tehát a kefires piskóta lett az alap annyi plusszal, hogy a tésztába kevertem 4 púpozott teáskanál keserű kakaóport, és a barack süllyedős tulajdonságára tekintettel szódabikarbónából dupla adagot is. A már eleve felezett barackot nem vágtam fel, úgy tettem a tepsibe a kiterített tésztára.

Nem használt a dupla szbóna... megint a hasára feküdt a barack. Azzal is gondban voltam, hogy mikor vegyem ki a sütőből a sütit, mert arra nem hagyatkozhattam, hogy majd, ha megbarnul... elő kellett vennem egy kést, és néha megszurkáltam... ha már ez a bevett módszer.
Finom lett, és vanília fagyival a tetején még finomabb lett volna. Share

1 megjegyzés:

Share