2010. április 5., hétfő

Kefires piskóta

Ezt még én sem tudtam elrontani... még másodszorra sem, pedig a piskóta nem az erősségem. Először meggyel csináltam, most pedig fekete szederrel... és szilvával is ki fogom próbálni.

A hozzávalók:
1 kefir (innentől kezdve a kefires doboz a mérce), 2 liszt, 1 cukor, 1/2 olaj, 2 db tojás, 1 tk szódabikarbóna, és 1 üveg valamilyen gyümölcs... jelen esetben: szeder.
Az egészet masszát összekeverjük... valaki a tésztába keveri a gyümölcsöt is, de én a végén szórtam rá, amikor már a kivajazott tepsibe öntöttem. 175 fokon sütöttem, amíg szép barna nem lett... nem jó, ha melegebb sütőbe rakjuk, mert nem fog átsülni a tészta.

Házinyúl sérelmezte a sok magot, de én megbirkóztam vele.


Share

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom,én poharas néven ismerem,de már cseresznyével is kipróbáltam.Én is a sütés előtt terítem rá a gyümölcsöt,mert úgy is lesüllyed feléig...
    Szosz te remek szakács vagy.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)))
    Málnával is finom lesz pár hét múlva... mondjuk, annak is asok a magja, de majd feláldozom magam, és megeszem Nyúl részét is.

    VálaszTörlés

Share