2010. október 12., kedd

Szoszi-bólé

Kábé csütörtök magasságában elhatároztuk, hogy kénytelenek vagyunk szombaton kicsit lelazulni, mert a felmondásnak azon a határán voltam, hogy tényleg csak egy paraszt hajszál választott el tőle... és, mivel ezt a hónapot még jó lenne kihúzni ott, ezért valahogy erőt kell gyűjteni a maradék 3 hétre.
Nyusz a pálinkázásban hisz mostanában, de az túl hamar legyűrt volna mindkettőnket, ráadásul nem a gyors leépülés volt a cél... főleg, hogy még az X-faktor után a Das Supertalentet is meg akartuk nézni... és jó, hogy megnéztük a végét, mert Dieter, a németek első számú Istene ismét formában volt.
Gondolkodtam akkor mit igyunk, ami nem gyorshalál? Sörözni nincs kedvem, a bort nem szeretjük. Ó, hát van itthon Sangria... és ananász is + alma is. Szívemszotyit megkérdeztem, mit szólna egy kis Szoszi-féle bóléhoz... a Sangria mellé beleöntjük majd az Agárdról hozott kerítés szaggató páleszt is, jó? Jóóóóóóóóóó.
Összevágtam 1 almát, beletettem egy tálba, 1 ananász konzerv felét is... ráöntöttem a Sangriát, és a páleszt. Nekem elég erős volt így is, de Nyúlnak nem, ezért Ő még utólag öntött a pálinkából egy kicsit.
Két körre neveztünk be... de a második bekeverésnél nem tettünk bele almát, mert az lassan szívja be a tutit... simán csak ananásszal is finom volt, főleg hogy abba már az ananász levét is beleöntöttem.

Szigorúan kanállal.


Share

7 megjegyzés:

  1. Hú egy pár kanállal nagyon szeretnék.

    VálaszTörlés
  2. Pálinkával tényleg jó lehetett:))))

    VálaszTörlés
  3. Még mindenből van, majd most hétvégén is keverek be, akkor újra lehet kanalazni :)

    Hát igen... ez valóban nem az a kifinomult úribólé volt :)

    VálaszTörlés
  4. Vegyél még egy két narancsot, az is jó bele:))

    VálaszTörlés
  5. Az nincs itthon, de vettünk banánt és barackot... alakul, jó lesz az :)
    Kész vitaminbomba lesz belőle :)

    VálaszTörlés
  6. Gyere... remélem, kártyázni tudsz... Nyúl nem kártyázik velem, pedig jó lenne már kanasztázni egyet.

    VálaszTörlés

Share