2010. szeptember 24., péntek

Reggeli

Egy dolgot kell megjegyezni róla: ha este esszük meg, kimarad az ebéd és a vacsora.
Éppen ezért nem árt, ha időben felkelünk, és szánunk rá egy kis időt... sokkal jobb lesz utána a nap, mivel hagyunk elegendő időt a két nagytestvérnek, Ebédkének és Vacsorának.
Reggelizni bármit lehet, csak a következményekkel is számoljunk... és azzal is, merre, milyen messze lehet szabadulni tőle.
Azt nem tudom megmondani, mikor ettem először reggelit, mivel sokáig összefolyt ez az egész evés dolog... néha átcsúsztunk éjjelre is... szóval, könnyen elképzelhető, hogy én már akkor előre megettem pár Ebédkét és Vacsorát is. Könnyű lenne kiszámolni most hol tartunk, mert napi hárommal kellene csak szorozni, ha betartjuk a szabályokat, viszont DM nem hiszem, hogy pontos nyilvántartást készített volna, hogy napi mennyinél tartunk... és, ha készített is ilyet, már nincs meg... tehát, oda jutottunk, hogy most lehet nem is a reggelimet eszem, hanem egy múltbéli Vacsorát, vagy egy jövőbeni Ebédkét.






Share

5 megjegyzés:

  1. Nekem két kávé a reggelim, sajnos nem tudok reggel enni csak délben.

    VálaszTörlés
  2. Nekem muszáj, amióta 25 éves koromban kilyukadt a gyomrom... bármilyen korán is kell kelnem, reggeli nélkül nem indulhatok el... ki se bírnám délig.

    VálaszTörlés
  3. Ma kivételesen ettem, lekváros kenyeret tejjel:)))

    VálaszTörlés
  4. Egészségedre :)
    Imádom a lekvárt... akár kenyér nélkül is meg tudok enni egy üveggel :)

    VálaszTörlés

Share