2010. március 16., kedd

Spenótos palacsinta

Újabb sikerélmény! :)
Kicsit macerás, sokáig tart, de megéri, mert nagyon finom!
Először is, bekeverjük a dupla adag palacsinta tésztát, és amíg a rájákat sütögetjük, addig felrakjuk a két adag (2 x 450g) spenótot 2 nagyobb vagy 3 kisebb fokhagymával, és egy kis sóval fortyogni... ha már elég sok minden spenótos körülöttünk, és eltelt legalább 10 perc, akkor belenyomjuk a 2 db tömlős sajtot, és azzal is összerottyantjuk még egy picit.
Ha kész a spenót és a rája-sereg is, akkor előveszünk egy jókora tepsit, olajjal csillagot rajzolunk bele, és elkezdjük összetekergetni a palacsintákat, "fejenként" 3 evőkanál spenóttal. Nekem 5 fért egy sorba, kétszer egymás mellé, két emelet magasan. A végén a maradék spenótot rákentem, és reszelt sajttal jól megszórtam mindenhol, majd a sütőben rápirítottam a sajtot.

Gondolom, hogy tényleg jó lett, mert Nyusznak telefonáltam, amikor hazaértem: hogy látom evett rendesen ebédet, de hagyjak-e még egy kicsit vacsorára is... aszonta: egen.




Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share