2010. március 1., hétfő

Pöttyös rája kinyújtott nyelvvel

A hurkás ebéd után sétáltunk egyet, és miközben Nyusz beszélt és csak beszélt, arra gondoltam, hogy ennék palacsintát... pont jó lenne fojtásnak a lájtos ebédke után... meg egyébként is csak kedvcsináló volt az előző esti Batyis palacsintázós 2 darab. Pár perc múlva (amikor szóhoz jutottam) megemlítettem, ha hazaérünk bekeverhetne egy adag tésztát... valahogy úgy alakult nálunk, hogy Nyusz bekeveri, én meg kisütöm.
Hazaértünk, el is kezdte a műveletet, de csak a liszt kimérésig jutott, mert tojás nem volt itthon. Mondtam, akkor rakd be a lisztet a szekrénybe, majd holnap hozok tojást, és majd akkor kikeverem... oké, leültünk, Poirot is elkezdődött, már épp elfelejtettem az egész palacsintás ügyet, erre Szívemszotty elkezdte, hogy most már nagyon kívánja, és mi legyen... az lett, hogy elment mártírkodva a Pennybe, és hozott tojást.

Rég idéztem már szó szerint Nyuszi receptes füzetéből:
Pala (kb 12)
20 dkg liszt, 2 tojás (1 is elég), 2 dl tej, csipi só, 3 dl szóda
Tojás kev tej, só - habverő sima
Állandó kev - liszt - szóda hígít
15 perc pihi, süt






Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share