2009. december 27., vasárnap

Kókuszos borzasztó

...avagy az elrettentő példa.

Az úgy kezdődött, hogy mindent akartam sütni, de csak egyre volt időm, és akkor már azt választottam, amit Karácsony előtt néhány héttel leteszteltem a biztonság kedvéért (és a mézeshez, egyébként is csak a méz hiányzott). A különbség csak annyi az akkori, és a mostani süti közt, hogy akkor betartottam a recept utasításait, most meg beújítottam... pedig az már többször bebizonyosodott, hogy nem kéne... á, de ki akartam tenni magamért, ezért gondoltam egy merészet, és beleaprítottam 2 narancsot... és ezt tényleg nem kellett volna, mert igen keserű lett tőle... az pedig már csak bónusz, hogy nem csak a mézeshez hiányzott a méz, a másikhoz a kedvem, hanem ehhez is a sütőpor... merthogy az se nagyon volt itthon... egyszóval, ami kellett volna, nem volt benne, ami meg nem, az meg igen. A szerencse se szegődött mellém, mert eredetileg almát akartam belevágni karácsonyi hangulatból, de... igen, az se volt itthon...

A látszat csal... igazi sütinek álcázott kínzóeszköz

Itt már kicsit látszódik a valódi énje...
akár a tepsit is
odaszögelhetjük vele az asztalhoz

Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share