2009. december 10., csütörtök

Bolognai szosz

Ezt a receptet még Amerikában fejlesztettem ki... főznöm kellett bolognai spagettit, de nem tudtam a receptet, ezért kitaláltam magamtól... mint utóbb láttam, nem jártam messze az igazságtól. :)

Többnyire fél kiló darált húsból csinálom úgy, mintha pörköltet főznék: 2 nagy vöröshagymát megpirítok, megpirospaprikázom, rárakom a husit, megsózom, és sütögetem, amíg meg nem pörkölődik mindenhol. Ha ez megvan felöntöm egy nagy doboz sűrített paradicsommal, szórok bele egy kis borst, bazsalikomot és oregánót... nem tudom mások hogy csinálják, és ez most nem is mások receptje, ezért bátran leírom, hogy vagy 4dl vizet is löttyintek még bele, aztán fedőt rá, néha kevergetem, ha eszembe jut, és elkezdek a tésztával és a mosogatnivalóval foglalkozni.
Szerintem, mindegy milyen tésztával esszük, nem muszáj spagettivel.

Mivel, úgyis tudja mindenki, hogy milyen színű a bolognai,
és a masni tésztám nem sikerült túl vállalhatóra,
ezért kipróbáltam hogy nézhet ki UV lámpa alatt.

(filter - render - difference clouds)

Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share