2010. november 1., hétfő

225% lájt

Méltó módon akartam Főzikém nagy jelenését megünnepelni, ezért először biztonsági játékra mentem... de rájöttem, ez nem méltó, inkább méltatlan lenne hozzá. Ettől függetlenül az ikszedik almás leveles ott pihen a sütőben... de még egy bőrt most nem tudok róla lehúzni... majd 2-3 hét múlva... addigra úgyis mindenki elfelejti, hogy volt ilyen.
A rengeteg ötlet közül (erről mostanában folyton a 3. fsz-em jut eszembe... az elmúlt 2 hónapban a 3.! Na, ő mondta az elején, hogy rengeteg ötlete van... a vége meg az lett, hogy a semmit adta feladatnak... de szó szerint. Mondtam is: vakszöveggel csináltam már oldalt... vakképpel is... de vakszöveggel ÉS vakképel?! Ezzel tényleg magasra tette a lécet.), végül a reggeli győzött. De nem akármilyen reggeli az, ami már előző nap is készült... merthogy hurkát előtte sütöttem ebédre. Azt most nem hozom ide, mert régebben volt már itt Hurka-gyurka látogatóban... ő személyesen az a hurka-gyurka, akit aztán elloptak tokkal-vonóval, szöveggel-képpel, és megjelentettek újra... de úgy ám, hogy még a betűtípus sem változott! ...aztán egy időre bezárt a szoszikonyha, de a visszataps mindig hat.:)
Köszi.
Hol is tartottam? Kicsit körülményesen megy ez nekem ma reggel... minden mondatrészhez hozzá tudnám fűzni a fél életemet, és így sosem fogok kikeveredni ebből a bejegyzésből.

Játszhatnánk kitalálósat is... de olyat a másik blogomban szoktam. A nagy kérdés tehát elmarad, és nem kérdezem, hogy dermedt meg ferdén a hurkazsír a tálban? Amúgy meg, az "egytál" címke is igaz lenne erre a bejegyzésre. Ki is rakom rá.

A pirítóst nem muszáj odaégetni, és ha már odaégett lekapargatni se muszáj... viszont, a sajt a tetejére kötelező. És, ha valaki a családból nem szereti a hurkazsíros pirítóst, akkor mondjuk neki nyugodtan azt, hogy az baracklekvár... ha a sajtra rákérdez, magyarázzuk el neki, mit jelent a gourmet. Ha már beleharapott, és nem tetszik neki valami, nyugtassuk meg, hogy az ízek még nem értek össze a szájában, majd a 4. falatnál... ha szerencsénk van, addigra meg is eszi az egészet.







Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share