2010. november 3., szerda

Hagymájas párna

Almásat már nem mertem csinálni... még az előző napi is alig fogyott el... hagymásat viszont még sose sütöttem, + majorannás májkrém is volt itthon, úgyhogy semmi se tartott vissza egy újabb tepsi párnától.
Épp a filmes blogon néztem a Grészt, amikor megkaptam a jól megérdemelt időkorlátozásomat... mivel még mindig nem tudtuk ezt a kérdést megoldani, és kijátszani, ezért 1 óráig el kellett magam foglalni. Majdnem nekiálltam olvasni, amikor eszembe jutott, hogy a sütőben már nyilván kiolvadt a tészta (azért ott, mert a makkák miatt nem hagyhatom magára a konyhapultont). 1 óra elég is lesz rá... jó, de sodrófázni baromira nincs kedvem... kézzel nem tudom kinyújtani, múltkor se sikerült, darabjaira szaggattam. Oké, akkor felvágom félbe, aztán megint félbe, aztán megint... a 8 kis darabot is majd egyenként, ha odaérek. 16 párna elég lesz, és kézzel is megoldható a szétlapítás. Végre megoldottam a sodrófa-nyújtótálca (nincs deszkánk) kihagyásának feladatát. Utálom elmosogatni a lisztes-tésztás eszközöket, inkább nem nyújtok... és inkább kézzel simogatom, amíg elég lapos lesz.
Jó, hogy megoldottam a feladatot, viszont így liszt nélkül hamar odatapadt a lefóliázott tepsibe... ezért nem tudtam testvériesen elosztani a hagymát és a májkrémet, mert rögtön bele is kellett pakolnom a tölteléket, párnácskát kellett belőle csinálnom... ezért csak úgy érzéssel tettem bele a dolgokat... abból meg nekem nincs túl sok a konyhában.
Összesen három vöröshagymát vágtam fel (az aprítás kifejezés kicsit erős lenne), és ahogy az almát se, úgy a hagymát se dinszteltem meg előtte... simán csak nyersen raktam a párnába, mielőtt nyomtam bele valamennyi májkrémet.
A 16 darabból nem lett semmi... 8-nál feladtam, és a maradék 4 nagyobb darabot már egyben lapogattam ki. Mondhatnám, hogy a türelmem fogyott el, de az idő is szorított... már lejárt az időkorlátozásom... és Izzie most tényleg nem hal meg?
Fura... visszatértem a Grészhez... mármint amúgy... már majd' 2 éve nem is néztem, csak hébe-hóba, nagyjából tudtam hol tartanak az ajánlókból (azt valamelyik újságból tudtam, hogy George-t és Izziet kiírják... csak azt nem tudtam, hogy)... nagyon későn adják, és már nem bírok ébren maradni addig.

Egyszóval, csúnyán összecsaptam a végén...
még sajtot se raktam rá, pedig tényleg akartam.
Ha nem is reszelve, csak kockásan, de akartam.
(Külön hálás feladat alufólián lévő párnákat fotózni.)

+ a végére elfogyott a májkrém, és a hagyma is... egy párna kedvéért nem akartam új hagymát pucolni, és új májkrémet bontani. Nézegettem a hűtőbe befele... mit rakjak bele? De gyorsan! Ó, az ott a hurkás történetből megmaradt krumpli? Miért, a Princessben is van krumplis párna... jó lesz az, haladjunk...


Share

3 megjegyzés:

Share