2010. június 4., péntek

Tepsis hekkedli

Idei első újkrumplink mellé méltó társat szerettem volna varázsolni... és úgy néz ki végre nem csak finom lett az ebédünk, hanem mutatós is. Nem mondom, kicsit megizzasztott a logisztikai feladat, agyaltam egy ideig, hogy lesz kész egyszerre a halacska és a krumpli... aztán, fény gyúlt, és rájöttem az egyértelműre: a sütő fenti részére a nagy tepsibe raktam a piros paprikás lisztbe forgatott hekket (amit, mint később utána olvastam, kicsit be kellett volna áztatnom tejbe is, de én csak besóztam, és becitromoztam sütés előtt egy órával), alulra a rácsra pedig a rozmaringgal és sóval beszórt újkrumplit tettem... a végén persze raktam rá petruskát is.
Hogy ne legyen száraz, és azért is mert szeretem a mártásokat, önteteket, ezért csináltam hozzá egy kis doboz tejfölből meg egy kis majonézes tormából trutymákot... és persze ezt is megszórtam petrezselyemmel... mindenhová szórok, ebből baj nem lehet. :)

Szépségeim.


Share

8 megjegyzés:

  1. Olyan egyszerű, mégis olyan sokáig tartott... túl sokat pepecseltem vele, de megérte.

    VálaszTörlés
  2. Szia Szoszi!
    Sajnos az oldaladon nem találok vendégkönyvet, vagy ilyesmit, ezért ide írom:)
    Szeretnélek megajándékozni a Kreatív blogger díjjal, remélem elfogadod.
    A díj átvehető oldalunkon.
    http://czizella.lapunk.hu/

    VálaszTörlés
  3. Ó, köszi szépen! :))
    Megyek is érte!

    VálaszTörlés
  4. Szívesen, de ki is kéne rakni:))

    VálaszTörlés
  5. Igen, tudom... csak tegnap azt nézegettem, hogy nem tudom elfogadni, mert nincs 7 blog, akinek továbbadhatnám... akik be vannak kedvencelve, már megkapták... a szóvicc blognak meg csak nem adhatom? :)
    Ha később is el lehet fogadni, akkor átveszem akkor, ha már lesz 7 blog, akiknek továbbadhatom.

    VálaszTörlés
  6. Persze, lehet később is, de nem csak blognak lehet, bármilyen oldalnak is, amit jónak látsz:)))

    VálaszTörlés
  7. A Picasa-albumoknál vagyok mostanában otthon... ha van időm, azokat nézegetem... megnézem, nekik adható-e.

    VálaszTörlés

Share