2009. szeptember 29., kedd

Életem főműve: A gombapörkölt

Nem gombapörköltnek indult, az lett belőle... mostanában mindennel így vagyunk... akváriumot akartunk, macska lett belőle. Úgy mentem el vásárolni, hogy csuriba tettem az ujjaim, csakhogy legyen darált hús... nem volt, viszont gomba igen. Vettem egy fél kilós dobozzal, gondoltam, akkor bolognai helyett gombapörkölt lesz.
A gombát megpucoltam, összevágtam, ua. egy nagy fej vöröshagymával. Ráöntöttem fél liter vizet, megsóztam, és tettem rá egy fedőt... így főztem lassú tűzön. Kellett volna bele egy tv paprika is, de az nem volt itthon... tejföl viszont, igen... ami tök jó, mert abba raktam 2 kanál kukoricalisztet, meg pirospaprikát, és azzal főztem össze a punnyadt gombát.

Fincsiii :)



Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share