2009. szeptember 26., szombat

Pillés sütőtök pite

A sütőtököt tepsibe raktam, és szándékaim szerint, 1 órára a sütőbe raktam...
szándékaim szerint, merthogy időközben ebédeltünk, és kicsit elfeledkeztem róla... éppen 2 órát volt bent, amikor bementem a konyhába almáért... azért almáért, mert ebéd után hosszan azon törtem a fejem, mit nasiznék... és még akkor sem ugrott be, hogy a sütőben van a tök!
Bementem, és azon csodálkoztam, milyen meleg van... aztán, a sütőre néztem, és bevillant! :)

Az volt a tervem, hogy sütőtök pitét sütök. Attól már csak egy lépés választott el, de sajnos pont elkezdődött az időmérő, ezért nem volt időm pepecselni. Annyit kell csinálni, ha kész a sütőtök, hogy megszabadítjuk a héjától, betesszük egy mélyebb tepsibe, befedjük pillecukorral, és addig sütjük, amíg kicsit megbarnul a teteje. A képen látható elég giganagyságú, itthon még nem is láttam, de a közepesméretű a Pennyben is kapható.

Csak érzékeltetném milyen nagy a mi kis pillénk :)

A sütőtökhöz a fehér, azaz a vaníliás pille megy... de ha valaki a rózsaszínnel szereti, azzal is lehet. Ha legközelebb befejezem, és megcsinálom, és nem félkészen esszük meg, akkor rakok fel róla képet. Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Share